Предложение от bratignat
4 posters
Страница 1 от 1
Предложение от bratignat
bratignat Today at 14:59
Благодаря за бързия отговор. Имам предложение, но темата за предложения е заклчюена, ще дам тук своето предложение, а ако не е на удобно място мжое да го преместите.
Забелязах, че има събитие (евент) на сървъра, което е страхотна идея, също така информация за събитието се вижда и в чата ан сървъра. Само, че съобението е доста начесто. Дали може да го направите да се генерира на 15-20 минути? Предварително благодаря и поздрави за сървърът.
Другото ми предлжоение е да се направи карта на сървърът, подобна на тази в google earth. Има една лесна за използване програмка с чиято цел това може да стане. Ако ви харесва идеята пишете Wink
Благодаря за бързия отговор. Имам предложение, но темата за предложения е заклчюена, ще дам тук своето предложение, а ако не е на удобно място мжое да го преместите.
Забелязах, че има събитие (евент) на сървъра, което е страхотна идея, също така информация за събитието се вижда и в чата ан сървъра. Само, че съобението е доста начесто. Дали може да го направите да се генерира на 15-20 минути? Предварително благодаря и поздрави за сървърът.
Другото ми предлжоение е да се направи карта на сървърът, подобна на тази в google earth. Има една лесна за използване програмка с чиято цел това може да стане. Ако ви харесва идеята пишете Wink
Re: Предложение от bratignat
Admin написа:bratignat Today at 14:59
Благодаря за бързия отговор. Имам предложение, но темата за предложения е заклчюена, ще дам тук своето предложение, а ако не е на удобно място мжое да го преместите.
Забелязах, че има събитие (евент) на сървъра, което е страхотна идея, също така информация за събитието се вижда и в чата ан сървъра. Само, че съобението е доста начесто. Дали може да го направите да се генерира на 15-20 минути? Предварително благодаря и поздрави за сървърът.
Другото ми предлжоение е да се направи карта на сървърът, подобна на тази в google earth. Има една лесна за използване програмка с чиято цел това може да стане. Ако ви харесва идеята пишете Wink
Относно чата наистина е много досадни и ще го оправя сега
а относно картата съм направил ТУК
Re: Предложение от bratignat
Линка за картата, не работи, но благодаря за бързия отговор. Още една идея, когато сървърът стане с още повече хора, може би странна. Какво ще кажеш за някакъв вид данък, ако ще и материали, които да се събират в един фонд и с тях да се правят обществените строежи, вместо админите да давате материалите готово. Един вид общинска икономика. Това е само идея де, не съм я виждал другаде.
Re: Предложение от bratignat
Звучи доста интересноbratignat написа:Линка за картата, не работи, но благодаря за бързия отговор. Още една идея, когато сървърът стане с още повече хора, може би странна. Какво ще кажеш за някакъв вид данък, ако ще и материали, които да се събират в един фонд и с тях да се правят обществените строежи, вместо админите да давате материалите готово. Един вид общинска икономика. Това е само идея де, не съм я виждал другаде.
Ще се радвам да опишеш по подробно тук или на ЛС
Re: Предложение от bratignat
В моментът, когато ти или някой друг от админите в сървърът ти строите (като админи), имате неограничени ресурси от каквото и да било. Какво би станало, ако за големи строежи или обществени сгради не строите (строим) като админи, а в един трезор се събират данъци във вид на различни материали? Няма ли да е далеч по-интересно и трудно?
Каква ми е идеята за облагане с данъци?
Всеки играч прекарал повече от седмица в сървъра би трябвало да има собствен дом. Можем да нирачем това официален дом. Измерваме площта му. Ако да речем тя е 5X5 куба=25 куба. 25Х7=165куба за всеки един от седмицата. Трябва само да се определи вкакво да се плаща данъкът - май cubblestone е най-подходящ. Ако някой иска да плати по-малко мжое д аизползва желязо въглища или акквото и да е по ценно. Може да с енаправи обменен курс. въпросът, на който нямам отговор е, как ще бъде администрирано и следено, дали някой е платил данъците си.
Положителните страни на тази идея според мен са:
- Ще е по-интересно.
- Не съм чувал сървър правещ такова нещо.
- Ще мотивира играчите да копаят и строят, вместо да трошат и грабяр.
Каква ми е идеята за облагане с данъци?
Всеки играч прекарал повече от седмица в сървъра би трябвало да има собствен дом. Можем да нирачем това официален дом. Измерваме площта му. Ако да речем тя е 5X5 куба=25 куба. 25Х7=165куба за всеки един от седмицата. Трябва само да се определи вкакво да се плаща данъкът - май cubblestone е най-подходящ. Ако някой иска да плати по-малко мжое д аизползва желязо въглища или акквото и да е по ценно. Може да с енаправи обменен курс. въпросът, на който нямам отговор е, как ще бъде администрирано и следено, дали някой е платил данъците си.
Положителните страни на тази идея според мен са:
- Ще е по-интересно.
- Не съм чувал сървър правещ такова нещо.
- Ще мотивира играчите да копаят и строят, вместо да трошат и грабяр.
Re: Предложение от bratignat
За картата се използва dynmap плъгина,можеби вече го имате но линкът по горе не работи
Re: Предложение от bratignat
Имам следното предложение за нови ранкове (Bro -разпитваше за идеи).
Говорихме, че не е лоша идея да има майстори, които да поправят разрушени от грифери и ендермани обществени сгради (пътища, светлини, spawn). Да речем може, като изискване да се посочи, да са сложили 15 000 блока и да имат дом със застроена площ от поне 100 кв. блока (10 на 10). Така хем ще сме сигурни че част от тези 15 000 блока е отишла в строежи, а от там в развиване на сървъра с нови сгради.
Втори ранк, който предлагам е на Landlord (или просто лорд). нека лордът да има право на 1 регион (не резиденция, а регион), в който се разпорежда той (може да има допълнителни правила или различна разменна единица). За да се стане Lalord, предлагам, изискване е да има поне 50 000 поставени блока, както и построена сграда поне с площ 9000 кв. блока (300 на 300) [една построена сграда, а не серия от къщурки]. Това ще мотивира играчите да се опитат да построят по големи сгради, а не просто да нацакат много малки бараки. Правото да имат регион ще позволи на landlord да дават под наем/продават, част от имота си. Отделно сигурно различните Landlordo могат да водят отделни политики (я си представете съревнование между различните лордове?!). За да стане по-интересно предлагам да се изисква от Landlord седмичен данък към кралската ласт (демек към фендер), като данъкът да може да бъде изплащан в пари или ресурси. Предлагам 2500 за начало. Защото, ако някой иска да стане Landlord и да запази привилегиите си трябва да лаща. Защод а с еплащат данъци - мисля за самите админи е доста тъпод а се проси от тях, също, така би било интересно, ако събраните ресурси пари се използват за големи нови строени, вместо, от нищото да се издигат такива строежи с админски материали.
Отново задавам идеята за данъците. Това, което наблюдавам в сървъра е масово желание за печалба на пари (и се прави), като в същото време, играчи с 1000-2000 долара просят да им се постави вода (когато с лед, купен от магазин за 90 $ се постига същото нещо). Да нямаш пари и да просиш не е хубаво, но вс епак мога да го разбера. Да имаш пари и да просиш е неприемливо и само разваля играчите. Данъците ще накарат играчите или да си дават парите, или да дават ресурсите си. Ако искат да си запазят парите, ще трябва да копаят за ресурси. Което е начин да бъдат мотивирани, да строят.
Следващото ми предложение, е далеч по-просто, и се надявам да бъде одобрено. Идеята е да бъдат намалени количествата на нагаради при mob arena. Вчера играх за пръв път на нея стигнах 12 ниво. Получих около 30 желязо, някакво злато, диамантен меч и още нещо ценно. Това беше за около 3-4 минути безмислена сеч. Това са доста добри ресурси за 3-4 минути. Ресурси, за чието добиване ще са ми нужни с късмет по 20 минути. Забелязал, съм че доста хора използват mob arena за такива печалби. не ги виня - далеч по лесно е да напълниш сандъците по този начин. А и е по-бързо. Но това е и една от причините, за развиване на мързел - нито се копае нито се строи.
Мога да развия серия от правила и идеи относно данъците. Друго предимство на описаното от мен предложение, е че не знам друг сървър с такива правила. За да не закопаме всички играчи, може да речем, само ранковете от работник на горе да плащат данъци.
Може да се измислят още много ранкове - доктор - който да има или отвари или храна и да обикаля и лекува.
Ловци - да събират кожи, храна.
Миньори - да събират всякакви други ресурси.
Инжинери - да строят мостове и пътища и устройства.
Стрелочници - поправят, изграждат и разчистват влакови линии.
Паркови аражиори - да измислят и правят паркове (всъщност в други сървъри наред с големи и причудливи паркове сгради се изграждат паркове.
И съм сигурен, че далеч по-вълнуващо ще е ако магазините се пълнят с ресурсите добивани от предложените по-горе ранкове. Така хем ще има от време на време дефицит/или свръх предлагане, хем ще е по трудно и вълнуващо. говоря за магазина в Камелот.
Говорихме, че не е лоша идея да има майстори, които да поправят разрушени от грифери и ендермани обществени сгради (пътища, светлини, spawn). Да речем може, като изискване да се посочи, да са сложили 15 000 блока и да имат дом със застроена площ от поне 100 кв. блока (10 на 10). Така хем ще сме сигурни че част от тези 15 000 блока е отишла в строежи, а от там в развиване на сървъра с нови сгради.
Втори ранк, който предлагам е на Landlord (или просто лорд). нека лордът да има право на 1 регион (не резиденция, а регион), в който се разпорежда той (може да има допълнителни правила или различна разменна единица). За да се стане Lalord, предлагам, изискване е да има поне 50 000 поставени блока, както и построена сграда поне с площ 9000 кв. блока (300 на 300) [една построена сграда, а не серия от къщурки]. Това ще мотивира играчите да се опитат да построят по големи сгради, а не просто да нацакат много малки бараки. Правото да имат регион ще позволи на landlord да дават под наем/продават, част от имота си. Отделно сигурно различните Landlordo могат да водят отделни политики (я си представете съревнование между различните лордове?!). За да стане по-интересно предлагам да се изисква от Landlord седмичен данък към кралската ласт (демек към фендер), като данъкът да може да бъде изплащан в пари или ресурси. Предлагам 2500 за начало. Защото, ако някой иска да стане Landlord и да запази привилегиите си трябва да лаща. Защод а с еплащат данъци - мисля за самите админи е доста тъпод а се проси от тях, също, така би било интересно, ако събраните ресурси пари се използват за големи нови строени, вместо, от нищото да се издигат такива строежи с админски материали.
Отново задавам идеята за данъците. Това, което наблюдавам в сървъра е масово желание за печалба на пари (и се прави), като в същото време, играчи с 1000-2000 долара просят да им се постави вода (когато с лед, купен от магазин за 90 $ се постига същото нещо). Да нямаш пари и да просиш не е хубаво, но вс епак мога да го разбера. Да имаш пари и да просиш е неприемливо и само разваля играчите. Данъците ще накарат играчите или да си дават парите, или да дават ресурсите си. Ако искат да си запазят парите, ще трябва да копаят за ресурси. Което е начин да бъдат мотивирани, да строят.
Следващото ми предложение, е далеч по-просто, и се надявам да бъде одобрено. Идеята е да бъдат намалени количествата на нагаради при mob arena. Вчера играх за пръв път на нея стигнах 12 ниво. Получих около 30 желязо, някакво злато, диамантен меч и още нещо ценно. Това беше за около 3-4 минути безмислена сеч. Това са доста добри ресурси за 3-4 минути. Ресурси, за чието добиване ще са ми нужни с късмет по 20 минути. Забелязал, съм че доста хора използват mob arena за такива печалби. не ги виня - далеч по лесно е да напълниш сандъците по този начин. А и е по-бързо. Но това е и една от причините, за развиване на мързел - нито се копае нито се строи.
Мога да развия серия от правила и идеи относно данъците. Друго предимство на описаното от мен предложение, е че не знам друг сървър с такива правила. За да не закопаме всички играчи, може да речем, само ранковете от работник на горе да плащат данъци.
Може да се измислят още много ранкове - доктор - който да има или отвари или храна и да обикаля и лекува.
Ловци - да събират кожи, храна.
Миньори - да събират всякакви други ресурси.
Инжинери - да строят мостове и пътища и устройства.
Стрелочници - поправят, изграждат и разчистват влакови линии.
Паркови аражиори - да измислят и правят паркове (всъщност в други сървъри наред с големи и причудливи паркове сгради се изграждат паркове.
И съм сигурен, че далеч по-вълнуващо ще е ако магазините се пълнят с ресурсите добивани от предложените по-горе ранкове. Така хем ще има от време на време дефицит/или свръх предлагане, хем ще е по трудно и вълнуващо. говоря за магазина в Камелот.
Re: Предложение от bratignat
bratignat написа:Имам следното предложение за нови ранкове (Bro -разпитваше за идеи).
Говорихме, че не е лоша идея да има майстори, които да поправят разрушени от грифери и ендермани обществени сгради (пътища, светлини, spawn). Да речем може, като изискване да се посочи, да са сложили 15 000 блока и да имат дом със застроена площ от поне 100 кв. блока (10 на 10). Така хем ще сме сигурни че част от тези 15 000 блока е отишла в строежи, а от там в развиване на сървъра с нови сгради.
Втори ранк, който предлагам е на Landlord (или просто лорд). нека лордът да има право на 1 регион (не резиденция, а регион), в който се разпорежда той (може да има допълнителни правила или различна разменна единица). За да се стане Lalord, предлагам, изискване е да има поне 50 000 поставени блока, както и построена сграда поне с площ 9000 кв. блока (300 на 300) [една построена сграда, а не серия от къщурки]. Това ще мотивира играчите да се опитат да построят по големи сгради, а не просто да нацакат много малки бараки. Правото да имат регион ще позволи на landlord да дават под наем/продават, част от имота си. Отделно сигурно различните Landlordo могат да водят отделни политики (я си представете съревнование между различните лордове?!). За да стане по-интересно предлагам да се изисква от Landlord седмичен данък към кралската ласт (демек към фендер), като данъкът да може да бъде изплащан в пари или ресурси. Предлагам 2500 за начало. Защото, ако някой иска да стане Landlord и да запази привилегиите си трябва да лаща. Защод а с еплащат данъци - мисля за самите админи е доста тъпод а се проси от тях, също, така би било интересно, ако събраните ресурси пари се използват за големи нови строени, вместо, от нищото да се издигат такива строежи с админски материали.
Отново задавам идеята за данъците. Това, което наблюдавам в сървъра е масово желание за печалба на пари (и се прави), като в същото време, играчи с 1000-2000 долара просят да им се постави вода (когато с лед, купен от магазин за 90 $ се постига същото нещо). Да нямаш пари и да просиш не е хубаво, но вс епак мога да го разбера. Да имаш пари и да просиш е неприемливо и само разваля играчите. Данъците ще накарат играчите или да си дават парите, или да дават ресурсите си. Ако искат да си запазят парите, ще трябва да копаят за ресурси. Което е начин да бъдат мотивирани, да строят.
Следващото ми предложение, е далеч по-просто, и се надявам да бъде одобрено. Идеята е да бъдат намалени количествата на нагаради при mob arena. Вчера играх за пръв път на нея стигнах 12 ниво. Получих около 30 желязо, някакво злато, диамантен меч и още нещо ценно. Това беше за около 3-4 минути безмислена сеч. Това са доста добри ресурси за 3-4 минути. Ресурси, за чието добиване ще са ми нужни с късмет по 20 минути. Забелязал, съм че доста хора използват mob arena за такива печалби. не ги виня - далеч по лесно е да напълниш сандъците по този начин. А и е по-бързо. Но това е и една от причините, за развиване на мързел - нито се копае нито се строи.
Мога да развия серия от правила и идеи относно данъците. Друго предимство на описаното от мен предложение, е че не знам друг сървър с такива правила. За да не закопаме всички играчи, може да речем, само ранковете от работник на горе да плащат данъци.
Може да се измислят още много ранкове - доктор - който да има или отвари или храна и да обикаля и лекува.
Ловци - да събират кожи, храна.
Миньори - да събират всякакви други ресурси.
Инжинери - да строят мостове и пътища и устройства.
Стрелочници - поправят, изграждат и разчистват влакови линии.
Паркови аражиори - да измислят и правят паркове (всъщност в други сървъри наред с големи и причудливи паркове сгради се изграждат паркове.
И съм сигурен, че далеч по-вълнуващо ще е ако магазините се пълнят с ресурсите добивани от предложените по-горе ранкове. Така хем ще има от време на време дефицит/или свръх предлагане, хем ще е по трудно и вълнуващо. говоря за магазина в Камелот.
Прочетох всичките ти идеи кои разбрах кои не но за ранковоте и моб арена съм съгласен а това с данъците трудно ще стане смисал какво става ако не си плащат данъците.. няма начин да ги наказваме освен да отиваме и да им бъркаме в честовете което е неприемливо. Също така как ще следим кой плаща и кой не ?
Chessy- Брой мнения : 7
Join date : 30.10.2011
Age : 29
Местожителство : Варна
Re: Предложение от bratignat
bratignat написа:Имам следното предложение за нови ранкове (Bro -разпитваше за идеи).
Говорихме, че не е лоша идея да има майстори, които да поправят разрушени от грифери и ендермани обществени сгради (пътища, светлини, spawn). Да речем може, като изискване да се посочи, да са сложили 15 000 блока и да имат дом със застроена площ от поне 100 кв. блока (10 на 10). Така хем ще сме сигурни че част от тези 15 000 блока е отишла в строежи, а от там в развиване на сървъра с нови сгради.
Втори ранк, който предлагам е на Landlord (или просто лорд). нека лордът да има право на 1 регион (не резиденция, а регион), в който се разпорежда той (може да има допълнителни правила или различна разменна единица). За да се стане Lalord, предлагам, изискване е да има поне 50 000 поставени блока, както и построена сграда поне с площ 9000 кв. блока (300 на 300) [една построена сграда, а не серия от къщурки]. Това ще мотивира играчите да се опитат да построят по големи сгради, а не просто да нацакат много малки бараки. Правото да имат регион ще позволи на landlord да дават под наем/продават, част от имота си. Отделно сигурно различните Landlordo могат да водят отделни политики (я си представете съревнование между различните лордове?!). За да стане по-интересно предлагам да се изисква от Landlord седмичен данък към кралската ласт (демек към фендер), като данъкът да може да бъде изплащан в пари или ресурси. Предлагам 2500 за начало. Защото, ако някой иска да стане Landlord и да запази привилегиите си трябва да лаща. Защод а с еплащат данъци - мисля за самите админи е доста тъпод а се проси от тях, също, така би било интересно, ако събраните ресурси пари се използват за големи нови строени, вместо, от нищото да се издигат такива строежи с админски материали.
Отново задавам идеята за данъците. Това, което наблюдавам в сървъра е масово желание за печалба на пари (и се прави), като в същото време, играчи с 1000-2000 долара просят да им се постави вода (когато с лед, купен от магазин за 90 $ се постига същото нещо). Да нямаш пари и да просиш не е хубаво, но вс епак мога да го разбера. Да имаш пари и да просиш е неприемливо и само разваля играчите. Данъците ще накарат играчите или да си дават парите, или да дават ресурсите си. Ако искат да си запазят парите, ще трябва да копаят за ресурси. Което е начин да бъдат мотивирани, да строят.
Следващото ми предложение, е далеч по-просто, и се надявам да бъде одобрено. Идеята е да бъдат намалени количествата на нагаради при mob arena. Вчера играх за пръв път на нея стигнах 12 ниво. Получих около 30 желязо, някакво злато, диамантен меч и още нещо ценно. Това беше за около 3-4 минути безмислена сеч. Това са доста добри ресурси за 3-4 минути. Ресурси, за чието добиване ще са ми нужни с късмет по 20 минути. Забелязал, съм че доста хора използват mob arena за такива печалби. не ги виня - далеч по лесно е да напълниш сандъците по този начин. А и е по-бързо. Но това е и една от причините, за развиване на мързел - нито се копае нито се строи.
Мога да развия серия от правила и идеи относно данъците. Друго предимство на описаното от мен предложение, е че не знам друг сървър с такива правила. За да не закопаме всички играчи, може да речем, само ранковете от работник на горе да плащат данъци.
Може да се измислят още много ранкове - доктор - който да има или отвари или храна и да обикаля и лекува.
Ловци - да събират кожи, храна.
Миньори - да събират всякакви други ресурси.
Инжинери - да строят мостове и пътища и устройства.
Стрелочници - поправят, изграждат и разчистват влакови линии.
Паркови аражиори - да измислят и правят паркове (всъщност в други сървъри наред с големи и причудливи паркове сгради се изграждат паркове.
И съм сигурен, че далеч по-вълнуващо ще е ако магазините се пълнят с ресурсите добивани от предложените по-горе ранкове. Така хем ще има от време на време дефицит/или свръх предлагане, хем ще е по трудно и вълнуващо. говоря за магазина в Камелот.
bratignat идеята за титлата майстор беше моя и основната идея беше да я получи всеки събрал 20к поставени кубчета
Re: Предложение от bratignat
Zik написа:bratignat идеята за титлата майстор беше моя и основната идея беше да я получи всеки събрал 20к поставени кубчета
Или си нагъл лъжец или наивен мечтател, аз твърдя, че си първото. Не само, че не съм чувал за такава идея от теб, но тя се появи при разговор с Your Favorite Bro (личен при това). Двамата с него можем да претендираме за нея, не и ти. Не казвам, че не може да ти е хрумнало и на теб - само, че ти никъде не си го записал. Така, че каквито идеи си имаш ги пиши в темата си и не се опитвай да ме обвиняваш и да си присвояваш идеи.
Re: Предложение от bratignat
Първо при разговора ти с YourFavoriteBro го написах че може да предложа ранк "майстор" и не си присвоявам идеи второ исках днес да я запиша но видях твоята тема така че не ме обиждай
Re: Предложение от bratignat
Аз проведох първия си разговор за твоа с Брото по скайп. Дали и кога ти си говорил за това с него не знам и не ме и интересува. Факт, е обаче, че аз съм първия записал идеята за майстор. Освен това Бро ми подсказа, самото име на ранка майстор - сега не мога да се сетя, аз как го бях нарекъл, но функцията беше да ремонтира грийфнати обществени сгради. И за да направи нещата още по-жестоки това е един от десетките рангове, които съм предложил. И ти тук заяочваш д ами пишеш, че идеята за ранг е твоя. Я се стегни.
Re: Предложение от bratignat
хехех момчета моля ви не се караите ще приключа спорат ви като ви каза , че идеята точно за майстор я обмисляхме с фендер още когато Сърварат бе ъпдеитнат на версия 1.0.0 . Но кой я е дал идеята няма значението важното е че всички искаме нещо ново за сървара. И с съжеление ще ви кажа че Фендер Е ЗАЕТ има собствен живот и просто няма време за ИГРАТА и много хора се оплакват ,че трябва да са работници и че арената се е бъгнала но МОЛЯ ВИ проявете малко разбиране..
Chessy- Брой мнения : 7
Join date : 30.10.2011
Age : 29
Местожителство : Варна
Similar topics
» Предложение за rank
» Предложение от shadowlock
» Предложение за по гадните плейари
» Предложение за нова арена
» Предложение от shadowlock
» Предложение за по гадните плейари
» Предложение за нова арена
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите